Herbal Care Spa Mazurska Łąka Kąpiel nawilżająca z olejkiem geran 400ml
Herbal Care Spa Mazurska Łąka Kąpiel nawilżająca z olejkiem geran 400ml
Opis
Herbal Care SPA Nawilżająca kąpiel kwiatowa MAZURSKA
ŁĄKA z olejkiem geraniowym, 400 ml
Herbal Care odzwierciedla w
sobie filozofię Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona: szacunek dla
tradycji, otaczającej nas natury i tak bardzo od niej zależnego człowieka.
Czerpiąc z bogactwa tradycji zielarskiej, oparliśmy receptury naszych produktów
o cenione od wieków surowce roślinne i innowacyjne składniki aktywne. Kryje w
sobie tylko to co w naturze najcenniejsze: wyselekcjonowane
surowce o udowodnionej skuteczności. Nie zawiera niczego co jest zbędne w
tradycyjnych recepturach.
Dzięki wyjątkowemu połączeniu ziół oraz ekstraktów z kwiatów
charakterystycznych dla czystych ekologicznie regionów Polski z aromatycznym
olejkiem eterycznym, stworzyliśmy
niepowtarzalną kompozycję składników
pielęgnacyjnych, które pozostawią Twoją skórę miękką i odświeżoną. Niezwykłe
połączenie ekstraktów z piwonii i chabru skutecznie nawilży, ukoi podrażnienia
i zapewni komfort skórze.
Efekty:
Piwonia i chaber przywracają skórze komfort i koją
podrażnienia.
Składniki/Ingredients:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Glycerin,
Cocamidopropyl Betaine, Polyglyceryl-3 Caprate, Sodium Lauroyl Sarcosinate,
Pelargonium Graveolens (Geranium) Flower Oil, Centaurea Cyanus (Cornflower)
Flower Extract, Paeonia Officinalis (Peony) Flower Extract, Chamomilla Recutita
(Matricaria) Flower Extract, Coco-Glucoside, Decyl Glucoside, Glyceryl Oleate,
Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium
Phytate, Parfum (Fragrance), Geraniol.
Sposób użycia:
25ml płynu wlej do wanny pod strumień ciepłej wody.
Zalecany czas trwania kąpieli ok. 20 minut. Jeśli nie masz tyle czasu, użyj
płynu do mycia ciała, tak jak żelu, pod prysznicem.
Informacje: Testowany dermatologicznie
Opinie o produkcie (0)
Polecane z tym produktem
Z tym produktem kupiono również
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.