Florovit Nawóz płynny uniwersalny butelka 1L

Florovit Nawóz płynny uniwersalny butelka 1L
Opis
Wieloskładnikowy, całkowicie rozpuszczalny w wodzie, skoncentrowany nawóz ogrodniczy przeznaczony do dolistnego i doglebowego nawożenia roślin w ogrodnictwie, w uprawach polowych, w ogródkach działkowych oraz w uprawie roślin ozdobnych w gruncie i doniczkach.
Florovit płynny posiada bardzo cenne własności błonkotwórcze, dzięki czemu rośliny lepiej znoszą okresy suszy, niedostatku wody lub okresy krytyczne (np. zahamowanie wzrostu) oraz są bardziej odporne na infekcje i różnego rodzaju stresy. Florovit płynny można stosować jako środek przyspieszający regenerację roślin uszkodzonych przez mróz (szczególnie drzew owocowych) opryskując liście, gałęzie i pnie do całkowitego zwilżenia.
Florovit płynny jest nietoksyczny dla ludzi, zwierząt i owadów. Może być stosowany łącznie ze środkami ochrony roślin. Zalecany jest szczególnie:
- jako środek wzmacniający rośliny w okresie suszy i niedostatku wody
lub w okresach krytycznych np. zahamowanie wzrostu itp.
- w przypadku
niedoboru w glebie niezidentyfikowanego składnika pokarmowego,
- jako środek
poprawiający stan odżywienia roślin w warunkach niesprzyjających pobieraniu
składników pokarmowych przez korzenie,
- jako środek przyśpieszający
regenerację roślin uszkodzonych przez mróz (szczególnie drzew owocowych)
opryskując liście, gałęzie i pnie do całkowitego zwilżenia,
- do nawożenia
rozsad przed ich wysadzeniem na miejsce stałe; rozsady nawożone Florovitem
lepiej się przyjmują.
1 ltr nawozu wystarczy na 400 l wody/5 ml na 2 l
wody/do oprysku lub podlania co 7-14 dni.
Skład: azot, potas, miedź, żelazo, mangan, molibden, cynk, wapń, magnez, bor
Zagrożenia: W celu uniknięcia zagrożeń dla
ludzi i środowiska , zaleca się dla bezpieczeństwa nabywcy dokładne zapoznanie
się z instrukcją stosowania preparatu , zawartą w treści
etykiety.
Opinie o produkcie (0)
Polecane z tym produktem
Z tym produktem kupiono również
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.