AA Hyalu Pro Age Krem pod oczy rozświetlający 15ml
AA Hyalu Pro Age Krem pod oczy rozświetlający 15ml
Opis
Nawilżająco-Rozświetlający Krem Pod Oczy powstał w odpowiedzi na potrzeby delikatnej, odwodnionej skóry wokół oczu z pierwszymi zmarszczkami i oznakami zmęczenia.
Działanie składników aktywnych:
• 4 x Kwas Hialuronowy – 4 formy cząsteczkowe kwasu hialuronowego, które działają na wielu poziomach naskórka, aby nawilżyć, wygładzić i ujędrnić skórę oraz zapewnić efekt wypełnienia zmarszczek.
• Peptydy – stymulują syntezę kolagenu w skórze oraz hamują powstawanie i pogłębianie zmarszczek, szczególnie mimicznych.
• Niacynamid – aktywując syntezę ceramidów w skórze, zwiększa poziom nawilżenia i działa rozjaśniająco, rozświetlając spojrzenie.
• Mało Shea – doskonale odżywia, regeneruje i wzmacnia barierę hydrolipidową.
Natychmiastowe efekty od pierwszego użycia
1. Intensywne nawilżenie
2. Rozświetlenie
3. Zmniejszenie widoczności zmarszczek
Potwierdzone efekty po 28. dniach*
• Wyrównanie kolorytu
• Redukcja zmarszczek
Przygotowanie i stosowanie: Niewielką ilość produktu delikatnie wklep w oczyszczoną skórę pod oczami. Stosuj rano i/lub wieczorem w zależności od potrzeb.
Aqua, Coco-Caprylate/Caprate, Pentaerythrityl Tetraisostearate,
Polyglyceryl-6 Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol,
Pentylene Glycol, Glycerin, Cellulose, Niacinamide, Sodium Hyaluronate
Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Sodium Acetylated Hyaluronate, Hydrolyzed
Sodium Hyaluronate, Polyglyceryl-6 Behenate, Hydroxypropyl Starch Phosphate,
Pentapeptide-18, Acetyl Hexapeptide-8, Allantoin, Glyceryl Stearate Citrate,
Oenothera Biennis Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Xanthan Gum, Sodium
Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Glyceryl Behenate,
Hydrogenated Palm Oil, Isohexadecane, Polysorbate 80, Tocopheryl Acetate,
Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol
Opinie o produkcie (0)
Polecane z tym produktem
Z tym produktem kupiono również
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.